Gårdagen

 
Igår satte jag mig på tåget och mötte upp min otroligt saknade vän Susanna och hade en helmysig dag i stan.
Vi ph1 - tog en liten promenad runt i Göteborg, lite för att kolla på kulturkalaset. Ph2 - Vi fastnade istället i nordstan och kollade på lite kläder och hamnade på Paprika och åt en stund. Ph3 - Vi mötte min syster på Gustav adolfs torg (egentligen 5:e bilden) och köpte glass och satte oss på en gräsplätt i solen.
Sen mötte min syster upp hennes kompisar och så gick vi och köade och hamnade nästan längst fram och såg tillslut Den svenska björnstammen, som var helt awesome!
Alla bilder tagna med HTC Wildfire, förutom bilden på björnligan som är här ifrån.
 
Nu ska jag förövrgit hjälpa min syster med att vara snickare och sätta upp hennes nya bokhylla, wejwej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback