Något gammalt blir till något nyare

 
För några årsedan köpte jag mig en jeansjacka på loppis, just för att den skulle se lite mer sliten och gammal ut, fyndade en för 60 spänn. Jag har använt den någon gång men annars har den bara hängt i garderoben, så sen i våras har jag tänkt på det här - att fixa om den till en jeansväst istället. Jag skulle tänka mer över sommaren på om jag skulle göra det eller om jag skulle ha den som en jeansjacka över med uppvikta ärmar så den blir lite pösigare eftersom den var lite förstor innan. Men idag så äntligen tog jag fram saxen, klippte och rev av ärmarna och pimpade med lite nitar. Är dock osäker på om jag ska ha kvar nitarna, men det blir nog så efter mitt slit, det var så himlans jobbigt att få igenom dom genom det tjocka tyget som inte bara var med ett lager tyg, utan två!

Kommentarer
Postat av: lina

jääääklar vad snyggt! älskar jeansvästar :>

2012-08-10 @ 23:32:12
Postat av: MelindA

dösnyggt!

2012-08-11 @ 15:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback