Awesome

 
Det blev då ingen träning för mig idag inte, gick till bussen runt halv fem och bussen ska komma någon minut innan kvart i. Kom bussen? Nej.
Där stod jag, helt ensam, i mörkret och kylan och frös halvt ihjäl tills klockan var tio över fem. Jag insåg att bussen jag skulle byta till skulle jag missa och jag skulle dessutom komma fram cirka fem minuter innan passet började. Det passet är jämt fullbokat så att man får köa sig en plats om man inte hinner boka och därför hade det inte varit någon idé att komma dit strax innan det började. Så jag traskade helt enkelt hem, sur och arg.
Men nu sitter jag här hemma, hyfsat glad igen, och dricker te och kollar på mitt paket som jag fick förut.
Beställde hem lite plagg från Kan Dee Shop i fredags och fick det idag. Hur awesome?!
Tyvärr skulle jag inte få kläderna nu utan det skulle vara julklappar eller liknande. Jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback