Det är söndag kära vänner

Mitt lov lider sig mot sitt slut, så jag kan väl inte säga så mycket annat än; det är söndag kära vänner.
De sista timmarna av detta lov har jag tillängnat min blogg och suttit och kodat. Kan väl säga efter allt det där att det faktiskt är riktigt roligt - när man kan då (och fattar)!
Jag kan inte säga att jag kan, men jag fattar åtminstone! Dock är jag inte riktigt klar ännu, men även det börjar komma sig mot slutet. Kan inte riktigt säga exakt när jag blir klar och när alltihop kommer att flyttas över hit, för det kommer aldrig bli när jag säger det ändå. Det tycker upp någongång den här veckan helt enkelt!
Skrev igår att det kanske skulle kommit upp igår, tack och lov att ett kalas kom ivägen och jag fick slita mig från kodandet. Trodde jag nästan var klar då när jag nu har gjort mer än dubbelt så mycket, ja ni. Hehe!

Nu ska jag sätta tänderna i en nybakt semla, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback