Four things..

1. Jag stör mig enormt mycket på stavfel eller särskrivningar, fastän jag kanske råkar göra misstagen själv ibland. Men jag rättar nästan alltid alla andra, har alltid vart så, och kan bli galen på vissa ibland. Hehe..
2. Jag är laktosintolerant och har varit det sen jag var 8, 9 år. Har lärt mig att leva med det så jag stör mig inte så mycket på det och det är heller inga problem i huvudtaget längre eftersom jag kollar vad jag äter, i värsta fall tar jag tabletter för det, som tyvärr endast är "engångs" och måste ätas direkt innan eller efter jag har fått i mig laktos. Om jag har fått i mig laktos och inte fått i mig någon tablett, och det är försent att ta den får jag kramper i magen och kan inte stå på mina egna ben..
3. Jag googlar hur mycket som helst dagligen, om någon skulle se allt jag googlar på skulle jag nog vart rätt död just nu, hehehe. Google is my bestfriend!
4. Jag är bådhänt. Dock skriver jag endast med vänster hand men kan göra princip allt annat med båda händerna, men för det mesta gör jag allt (förutom skriver) med höger hand.
Här fick ni fyra onödiga saker som ni kanske inte visste om mig. Någon som känner igen sig?
Man vet ju aldrig om jag kanske har någon hemlig tvilling eller själsfriende som läser min blogg, hehe..

Kommentarer
Postat av: Elin H

inga problem ÖVERhuvudtaget (det är ett ord och ska dessutom ha prepositionen över, inte i).



varit*, inte vart.



2012-02-03 @ 19:44:33
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback