Fredagens smaskigheter


I fredags hade jag tänkt att jag skulle göra cirka tre inlägg endast på kvällen.
Trots att jag inte hade haft någon röst under hela dagen trodde jag faktiskt inte att jag skulle bli sjuk, men jodå. Så ungefär hela kvällen, efter att jag hade bakat varm chokladmousse (som såg ut som vanliga muffins, men om man vände dem upp och ned, som det så klart bara vad jag som gjorde, då blev det minsann något helt annat!!!) och hunnit med lite andra grejer, låg jag framför tvn och frös, hostade och snuvade. Today is it better och mitt lov kan börja, imorgon, wohooooo!
Med det här vill jag säga: jag har inte uppdaterat pga att jag varit/är och kanske kommer att vara i framtiden sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback