A bad history

Har faktiskt en riktigt riktigt tragisk anledning till varför jag inte bloggade på hela eftermiddagen och kvällen igår och heller inte någonting idag. Men igår slutade jag faktiskt redan sjugo i elva och tänkte att jag skulle lägga upp något inlägg när jag kom hem, men när jag väl kom hem började datorn krångla efter någon timma sådär och sedan gick tiden så himlans fort och jag skulle plötsligt iväg och träna (tränade ett pass som jag inte tidigare gått på, kände mig en aning efterbliven ibland, dessuotm sträckte jag ena vaden, i slutet..). Min snälla syster hjälpte mig med datorn innan vi åkte iväg men det funkade inte, och när vi kom hem kom jag inte åt någonting på min dator. Helt knas..
Men det visade sig troligen att min dator hade blivit en aning sjuk. Mitt virusprogramsskydd hade upphört utan att tala om det för mig, så ja datorn hade fått 22 virus eller något liknande. Efter lite om och med lyckades vi (min syster) fixa ett annat virusskydd, så under hela natten har den rensat bort allt och nu är min dator frifrån virus och har nytt fräsch virusprogram!
Ja, det var tragiskt. Trodde ett tag att jag skulle mista min dator och stå där utan en egen dator, på mitt rum.. </3
Återkommer imorgon då jag förhoppningsvis har tagit mig ur denna otroligt tragiska händelse och blivit en vanlig människa igen. Jag delar allt med min dator, kärlek, sorg, glädje, tårar, arghet, galenhet. (Om det nu heter arghet och galenhet..)

Kommentarer
Postat av: Elin H

Tjugo*



Och det heter ilska, inte arghet.

2012-01-29 @ 20:08:22
URL: http://elinharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback