The snow also came to Bohuslän

Tänkte berätta att snön har kommit till detta landskap också, wiiiie!
Har varit ute i omgångar och fotat och har en hel del att blogga om nu, eller rätteresagt bilder att visa.
Haft fullt upp sen i fredags verkligen, har hunnit med att shoppa och stressköpa presenter till Linn och Julia för att sedan nästa morgon åka till konfan i fyra timmar för att sedan vara hemma i någon timme (där jag skulle äta, fixa iordning mig och packa) och åka iväg hem till Julia. Sedan på söndagen åkte jag hem tidigt på morgonen, trött som bara den efter nästan ingen sömn på natten (fastän jag sov mest av alla hehe) åkte jag till Göteborg och inhandlade skidkläder till mig och när jag kom hem somnade jag bums och sov tills morgonen nästa dag då det var skola. Igår drog jag på mig mina träningskläder som har legat lite off i garderoben sen innan jullovet och åkte iväg och tränade. Hej träningsvärk idag!
Har såklart förstått att världen är liten, men allt jag fått reda på idag har jag förstått att världen är otroligt liten. Say WHAT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback