Sjuk

Har fått en kärlek till nässpray, vad kan det bero på? Jo, just för att jag har blivit sjuk igen. Var helt borta i skolan i onsdags, skakade för att jag frös så mycket, hade ont i huvudet och ont i halsen så jag åkte hem, vilket var lite tråkigt eftersom jag inte ens har varit en hel dag i den nya klassen än. Skyller det hela på att jag fick stå och vänta på bussen i 40 minuter som dom hade ställt in, hur tänkte dom där när det typ är fullproppat på den bussen för att folk ska till skolan? Själv fick man skjuts efter dom där 40 minutrarna, och slapp missa en hel timmes lektion.
Efter att ha sovit bort min höga feber i ett och ett halvt dygn, tackat honung, te och allt annat som finns för att hjälpa en att bli frisk (när halstabletter och annat inte gör det) har jag äntligen blivit någorlunda frisk. Dessutom har jag fått i mig en massa vitlök, hej inga som vill vara inärheten av mig, forever alone.

Ska förresten ta och fixa lite med min blogg ikväll, om jag orkar. Annars skjuter jag upp det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback