Pimp

På min lediga dag åkte jag helt random till Göteborg med mamsen, eller random och random. Vi åkte för att uppgradera mitt busskort (eftersom jag är så awesome), men vi fick gå runt hela eller halva Göteborg för att hitta den där lilla lilla skylten med Västtrafik på, som vi hade gått förbi när vi gick av bussen.
När Nordstan ligger typ fem (hundra) meter bort kan man ju typ inte motstå att gå dit så gick vi dit en snabbis där jag fick med mig ett par jeans hem som jag snabbt pimpade med ett par nitar som jag köpte för ett tagsen, äntligen!
Btw, inlägget innan handlade tyvärr inte om min morgon, hur mycket ni än vill det.. hehe

Kommentarer
Postat av: josefine hoffman

vart finns det så man kan köpa nitar ?

2012-03-13 @ 20:41:05
URL: http://ilya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback