Emelie the pro on ice

ph1 - min hemliga gubbe på matten - ph2 - när jag väntade på bussen med Sandra satt vi och dunkade musik i hennes mormors lägenhet - ph3-ph4 - skridskooor
Bilder tagna med HTC Wildfire

Känns som ja är den ena som inte klagat på vädret idag. I alla fall när man sitter på bussen hem och hör alla andra klaga. Kanske kan det vara för att man själv går runt i svart mjukisdress, både mjukisbyxorna och munkjackan förstora, och tycker det är jättevarmt och skönt när man kommer ut från ishallen. Dessutom var det inte alls så att jag fick springa till bussen och bli ännu varmare, nejnej.
Nu är jag i alla fall hemma  efter en dag i skolan, eller nej, på isen. Har bara haft en lektion idag då jag hade matte och råkade måla den hemliga gubben. Hade dans innan vi drog iväg och åkte skridskor, men det var inte någon riktig, ansträngande lektion. Det var kul, tills man fick ont i fötterna och man fick en del hårda snöbollar på sig..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

åh så roligt med skridskor! gick i konståkning förut faktiskt! :)

2012-03-20 @ 16:38:33
URL: http://miikaelabergstrom.devote.se/
Postat av: Linn

kul att åka skridskor ju :)

2012-03-20 @ 17:52:58
URL: http://Linnsidepo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback