En katt och en boll


Jodå, min älskade gamla katt på sisådär 8 år började busa och leka som bara den när jag kom innanför dörren. Mattorna slängdes runt, en boll åkte fram och tillbaka och katten flög efter. Åh så härligt, varför kan han inte bara vara en liten kattunge igen som leker dag ut och dag in?! Sen blev han så trött och orkade inte mer att han la sig på mattan, vid mina converse, och vilade.
Annars drog jag direkt in till den lilla staden efter skolan för att möta upp mamma, därefter skulle vi fixa moppekurs till mig, gjorde syntest och allt såntdär på samma gång så om bara några få veckor drar jag igång. Yaay!
Förresten, ser ni hur duktig jag har varit och försökt små-redigera "bollbilden"? Det börjar ju likna någonting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback