It's friday, friday

 
Bara jag som tycker det är gött med fredag? Njaa, tror inte det.
Har haft det riktigt gött hela dagen, kom till skolan och fick reda på att vi skulle se på en teater. När vi hade kollat klart på den hade vi missat, förutom mattelektionen, runt tio minuter av språkvalet men vi fick inte springa in i klassrummet och då var det bara att flytta upp vår solektion och sedan var idrotten inställd också. Så istället för att sluta ett (som också är ganska gött att sluta på en fredag) slutade jag lite innan halv elva. Woho!
Körde på lockat hår idag också, men alla lockar gick ur när jag gick hem från bussen då det började regna när jag var sisådär 100 meter från huset..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback