Oh my god

 
I somras fick jag en "hemlig" present av min underbara syster. Presenten var att jag skulle få välja en destination i Europa som vi skulle resa till och som hon betalar, hur grymt?!?!?!
Lämnar stora gosiga stickade tröjor och halsdukar och höst-Sverige och beger oss mot varmare länder. Så just nu sitter jag nog på planet och har flygit i några timmar.
Den här resan bokade vi i början av juli och jag har varit förväntansfull och längtat otroligt till den här resan (och speciellt den här dagen), när jag äntligen skulle få flyga och resa utomlands för första gången i mitt liv (Norden-länder räknas inte!).
 
Under dessa nästan två veckor vi är borta står bloggen inte still, har fixat minst ett inlägg varje dag! Just sayin'.
Kunde förresten inte ta en standard "hej jag ska ut och resa och ska bara visa bild på min resväska och packning"-bild för att jag packade ner kameran och hela allt-et i handbagaget dagen innan och hade ingen ork att ta upp allt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback