2 439 km från Göteborg #4

 
Haha åh, det är sjukt vad jag saknar detta stället! Varmt, underbart, bad, många shoppingrundor, bussåk, båtåk, skrattattacker, nya platser, nya människor, bikiniranden jag var "stolt" över för att det var november, maten, marknaderna, utsikten från balkongen, min första flygresa, Tyskland. Åh allt verkligen. Bästa!
Skulle verkligen inte tacka nej till att åka dit igen, och tack för att vi inte bokade bara en vecka, utan nästan två. För till och med det var nästan för lite. Haha.. Ta mig tillbaka!
Nu är i alla fall alla bilder från resan upplagd, efter si så där tre månader. Om ni vill kolla på dom igen är det bara att klicka på "Resor och äventyr" i kategorierna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback