Tja jag är sjuk

 
Nu kommer det här inlägget bli ett såntdär standard "hej jag är sjuk"-inlägg. Men whatever! Nu fick ni reda på att jag är sjuk i alla fall..
Blev väl smittad i måndags då jag satt omringad av fyra personer som var sjuka och som gjorde mitt första nationella prov tillsammans med. Ett muntligt i svenska, nu är det överstökat. Woho!
Sen mådde jag jättedåligt i fredags men kämpade mig igenom hela dagen i skolan, i lördags var jag typ friskt och igår mådde jag uselt, hade då också så tråkigt att jag drog mitt highscore åtta gånger på subway surf haha. Har inte feber längre, men är fortfarande dunder förkyld och har hosta så sitter nu och har tryckt i mig en vitamin tablett, grapefrukt och litchi. Dessutom ska jag nu spela sims och ha min katt som sällskap, wohooo!

Kommentarer
Postat av: sandra

krya på dig söting !

Svar: detsamma till dig going!
Emelie Haraldsson

2013-01-28 @ 20:45:03
URL: http://sandrakristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback