Fyra håruppsättningar

 
Här är fyra olika håruppsättningar jag gjort under gymnasietiden som gått. Det syns att jag blivit bättre och det känns även i händer och huvud, fantasin flödar mer för varje gång haha, fastän dessa uppsättningar inte är något speciellt avancerade egentligen..!
Första bilden är min första håruppsättning jag gjorde, en chinjong eller en så kallad spansk knut. Vi skulle först göra en vanlig rak som låg "intill" nacken och andra gången skulle vi göra den sne och göra en fläta eller något annat. Min blev inte så sne, utan mer skev.. Dekorerade även med en femfläta samt en lös vanlig trefläta som jag sedan snurrade. Har efter den gången inte gjort någon mer chinjong, men ska nog, förhoppningsvis, göra en nästa gång.
Andra bilden är när vi gjorde loops för andra gången.
Tredje bilden är när jag gjorde loops sist.
Fjärde bilden är en rosettliknande uppsättning. Skulle dock arbetat med mina lockar och gjort dom finare..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback