A-traktor

 
Godagens mina vänner. Tänkte bara skriva att jag lever och så vidare.
Jag har knappt varit hemma den här veckan och har dessutom kommit hem sent varje dag!
Alla kvällar (och dagar för den delen med) sedan i söndags har spenderats med bästa vännen i hennes A-traktor då vi har glidit runt på vägarna. Blivit hämtad i skolan, vid bussen, blivit körd till bussen och dunkat musik och träffat kompisar. Gryyymt!
 
Idag har vi fotat en del, jag blev dock inte jättenöjd med bilderna (verkligen inte dom som är över heller). Tråkigt nog hann vi inte riktigt fota innan solen gick ner utan fick fota när det höll på att mörkna.

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Jättefin blogg du har :) hoppas du får en trevlig helg!

2012-11-23 @ 16:34:29
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback