Svar på frågor och såntdär

- Vet att mitt öga ser scary ut, men tro det eller ej, det är min eyeliner som ligger fel. Haha.. :(
 
Fick hur som helst en förfrågan om jag kunde svara på en tjejs fråga i ett inlägg. Självklart kan jag göra det!
Men ni verkar ha varit väldigt frågande nu det sista, vilket är jättekul, och därför svarar jag på några andra samtidigt!
Dessutom har jag aldrig, någonsin i hela mitt liv, haft en frågestund så here we go! Haha.
Den sista frågan är dock en riktigt gammal fråga, från i somras/höstas. Men kom och tänka på den och tyckte att den var passande när det ändå dök upp en annan fråga om ungefär samma sak!
 
Hur långt tog det för dig att få paketen från KanDee?
Förra gången beställde jag innan klockan tre och då fick jag paketet dagen efter. Nu tog det cirka en vecka då jag beställde dagen efter julafton och sen var en del röda dagar där osv. :)
 
Hur mycket kostade halsringen?
- 19 spänn, kap!
 
Vilken sida köpte du iphoneskalen på? Hur snabb var leveransen?
- Jag köpte dom på fyndiq! Jag beställde skalen på onsdagkväll och fick två skal i fredags och ett igår. Så två till tre arbetsdagar! :)
 
Hur många grejer från Kandee har du?
- Emn.. Tre linnen och några smycken. Tror inte något mer? Men mer ska det bli minsann, är helt insatt på dom kläderna och kollar hemsidan minst en gång per dag. Hahaha!
 
Vad var det i det andra paketet? Hur såg det/dom iphoneskalet/iphoneskalen ut?
- Det var en transparent iphoneskal, alltså ett helt genomskinligt, och några skärmsplaster.
 
Vad kostade parfymen innan du köpte den? och vad fick du den för när den var på rea?
- Jag är inte helt säker, men kollade The Body Shop's hemsida nu och där hittar jag inte 100ml som jag har. Men 50ml kostar 225 kronor så jag antar att 100ml ligger på sisådär över 400?
Men min syster fick den för 130 spänn, när hon var på medlemmarnas reamorgon. Så det var ett riktigt kap, verkligen!
 
Varför tycker du The Body Shop är så bra?
- Dom har sjukt grymma produkter, dom är hållbara/har kvalité, hud&hårvårdsprodukterna luktar gott och är sjukt dryga. Men det bästa av allt - dom testar inte på djur. Är så emot det! (Köper inga produkter med märken som gör det längre, bojkottar allt sånt nu för tiden.)
Sen är dom flesta produkterna ekologiska eller fairtrade och det är ett stort plus det med.
Så köp där, riktigt värt!

Kommentarer
Postat av: ~ Mimmi ~

Tack hihi. fin är du också :*

2013-01-08 @ 22:09:59
Postat av: Elin H

Tummen upp för bojkottning av märken som testar på djur! :)

2013-01-09 @ 14:13:53
URL: http://elinharaldsson.blogg.se
Postat av: felicia

kan inte du fixa sanningar om dig själv också? :'D

2013-01-13 @ 17:51:26
Postat av: sandra

snygging till vän man har !

2013-01-24 @ 12:09:45
URL: http://sandrakristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback