Everything is possible

Vaknade av ett ganska konstigt (läs: underligt) sms, som jag blev rätt glad av. Eller ja, glad för min systers skull!
I smset stod det att hon hade klarat körkortet, och inte hade hon sagt till mig att hon skulle köra upp idag inte?
Men hon är grym (!) och därför låg jag kvar i min säng och tänkte på vad min syster gillar för någonting som man kan baka. Kom då på att hon, i alla fall brukar, tycka om kladdkaka. Så det första jag gjorde när jag gick upp var att baka en riktigt kladdig kladdkaka, men ett recept från min nya chokladbok. (Grymt förresten att ha en egen choklad bok med massor om choklad och grymma recept när man älskar choklad så himlans mycket som jag gör, thanks mami!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback