Första snön

 
Igår morse när jag gick utanför dörren och skulle gå till bussen, strax innan sju, snöade det ute. Sån otroligt mysig känsla!
Allt var vitt ute och frostigt och såg hur mysigt ut som helst. Jag hoppades verkligen på att allt skulle vara kvar när jag kom hem (fastän det inte var så mycket), så jag kunde fota. Men tyvärr var det bara snö på vissa fläckar, på de andra ställena hade det försvunnit. Men jag hade tur och hittade en liten gran med lite snö som "bevis".
Dessutom fick jag värsta jullovkänslan då mamma hämtade mig klockan elva redan. Jag skulle till tandläkaren en snabbis, men hela klassen slutade ca en timme efter det ändå. Eftersom min mamma alltid brukar hämta mig när  vi får jullov så fick jag den känslan och hoppades faktiskt på det. Men tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback