Fettisdagen

 
Var egentligen meningen att det bara skulle bli bilder från idag, men collaget blev så fult då.. Haha.
Så la in bilder från den senaste veckan med, t ex den första när jag och Mikaela var ute och sladdade i lördags och träffade lite folk, bilden under när vi var ute och åkte samma dag, tredje bilden från lördagen innan det då vi stod och posade framför spegeln hemma hos Sandra och den sista fula bilden på mig och Sandra någon dag i skolan.
 
Hur som helst, fettisdagen idag, ingen som har glömt? Nä.
Själv var jag först på en liten shoppingtur med min bästa vän Mikaela och när vi hade gått igenom alla affärer, på drygt en halvtimma-timma, bestämde vi oss för att fika. Vi köpte varsin chailatte och semla och traskade iväg till Mikaelas atraktor, då vi skulle åka iväg någon stans och äta. Men på vår väg råkade vi gå förbi ett café där dom sålde "lingonsemlor" (vanliga semlor med grädde med lingor i) som vi var tvugna att köpa & smaka på. Sen bar vi iväg "hemåt" och mot havet där vi hade en romantisk fika, tills en annan liten traktorpojk kom och störde och min semla blev mosad och jag fick grädde över hela mig, typ..
Då åkte vi hem till honom istället och sen iväg till Sandra en sväng och sen åkte vi runt lite och nu har jag ätit semla igen. Hehe. Man ska väl äta semlor så man spyr på semledagen, eller? Hade inte tänk att äta semlor förrän om ett år igen så man får la passa på..? Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback