Från KanDee

 
Idag blev det en shoppingtur med mamma i Göteborg där jag hittade massa fint!
När jag kom hem låg ett paket från KanDee i brevlådan till mig också, hur najs är inte det?!
Var så otroligt nöjd sist jag beställde hem därifrån så beställde ett till paket någon gång i mitten av förra veckan, men eftersom det varit så mycket helgdagar nu blir allt mer eller mindre försenat, fick jag det inte förrän idag. Hade i alla fall beställt ett svart linne med vita fjädrar, lite smycken (t ex den stela halsringen ovanför, har redan en halsring men ville ha en smalare) och så hade min vän Sandra beställt en jacka i samma order.
Inte nog med det klickade jag hem lite grejer precis när jag kom hem från stan. Woho!

Kommentarer
Postat av: olivia

Det finns så sjukt mycket snygga kläder på Kan dee! Har inte beställt där ifrån någongång, men hur långt tog det för dig att få paketen?:D

Svar: Förra gången beställde jag innan klockan tre och då fick jag paketet dagen efter. Nu tog det cirka en vecka då jag beställde dagen efter julafton och sen var en del röda dagar där osv. :)
Emelie Haraldsson

2013-01-03 @ 00:50:13
Postat av: Anonym

Kan inte du skriva varför din blogg heter neratofen?

Svar: Inte förrän du kommenterar med namn :))
Emelie Haraldsson

2013-01-03 @ 21:57:20
Postat av: Tilda

Hur många grejer från Kandee har du?

2013-01-08 @ 15:48:12
Postat av: Anonym

Hur mycket kostade halsringen? :D

2013-01-08 @ 16:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback