Nu snackar vi

 
Nu snackar vi nitskärp!
Fick bland annat med mig detta nitskärp hem från Göteborg i måndags, då jag och Mikaela hann gå och shoppa en snabbis innan vi spelade Laserdome.
Mitt förra, som jag köpte på en marknad på Malta, har mer eller mindre gjort sitt nu (såg ut ungefär så här, fast med silvriga nitar i stället för svarta). Nitar har låssnat och det håller på att gå av. Synd att jag blivit så van vid skärp, och tycker att det är så snyggt, att jag mååååste köpa ett nytt! Har letat här, hemma i Sverige, ett tag nu men inte hittat något jag fastnat för. Men det här, åh!
 
Nu ska jag ut på en powerwalk med min vän som är tidigare nämnd. Tredje dagen i rad med powerwalk med henne, vi är grymma ju! Igår gick vi till och med över en mil, tror dock inte det blir lika långt idag, men nästan!

Kommentarer
Postat av: felicia

sjukt snyggt!

2013-01-13 @ 17:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback