Linnea Henriksson #1

 
Bilder från i tisdagskväll då jag, min syster och hennes kompis kollade på Linnea Henriksson och när dom invigde ung kultur och efter det begav vi oss till Götaplatsen där Timbuktu spelade. Grymt!
Egentligen inga speciella bilder, men det var sånt sjukt fint ljus!
 
Igår var jag förövrigt och kollade på Maskinen, vilket inte slutade sådär jättebra. Varken konserten, eftersom vi fick ta oss där ifrån och sätta oss på en lugn och fin resturang, och inte heller bussresan hem. Men så är det väl ibland.
Idag har jag inte mått sådär jätte bra, haft ont i lungorna, det har svartat för ögonen ett antal gången, jag har nästan hållit på att ramla ihop och sen började jag se lite konstiga grejer också. Jag har varken ätit eller drukit dåligt, vet inte om det har någonting med gårdagen att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback