Julafton

 
Vet inte riktigt hur jag ska sumera årets julafton.
Den började som vanligt med mysig julaftonsfrukost hos farmor och farfar och efter det var det dax att dra sig till kusinerna för jullunch. Men vägen dit blev inte som vi tänkt oss, utan vi krockade i cirka 100 km/h. Vilket var mindre roligt..
Men vi lever och alla är oskadda förutom farmor, som nog också fick den värsta smällen plus mig och min syster på sig. Men chocken är väl mer eller mindre kvar..
Sen flöt väl julafton på "som vanligt" med Kalle Anka, julmat, julklappar, sista avsnittet av julkalendern, Karl-Bertil Jonssons jul och ännu mer mat. Grymt fina julklappar fick jag också!
Firade jul hos min faster idag också, och där blev det mer julklappar.
 
 
Blev förresten så trött på min header att jag fixade ihop en på några minuter sent i söndagskväll. Allt ser väl i princip ut som vanligt, men ska fixa om allt snart, med design och header.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback