Två dagar innan julafton

 
Åkte nu ikväll till mitt kära Göteborg med min bästa vän, köpte min sista julklapp, till min syster förövrigt, stannade vid en "kram-hållplats" och kramades och åkte till Liseberg och strosade runt där. Efter cirka en timme hade vi gått igenom allt och kände att det var äckligt mycket folk så vid åtta drog och såg på bio istället. Breaking down part 2 blev det!
Jag är verkligen inget Twilightfan, men har lovat att gå med henne sen innan premiären. Såg del 1 för inte så längesedan och blev fast för att den slutade så konstigt att jag var tvungen att se del 2 och den var grymt bra! Åh haha..
Det var ganska passade att se den nu såhär två dagar innan julafton eftersom det var lite julstämning med i filmen med julafton och julklappar, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback