Älskade vårväder


Alltså åååååh! Tror inte bilderna kan visa hur mycket jag bara älskade vädret i söndags. Skulle nästan kunna göra vad som helst för att få ha soligt och varmt året runt, tror inte heller att jag är ensam om det. Snön hittar man ju ändå, i fjällen, där det ändå är roligare med snö. Man åker ju ändå inte skidor/snowboard/något annat man kan åka på/i snön ute på gräsmattan eller liknande.
Men någonting som gjorde mig en aning ledsen i ögat var när jag skulle gå ut en sväng igår var att det snöade. Trots att jag blev ledsen i ögat hittade jag två positiva saker: 1. Jag praoar hela denna veckan på världens grymmaste ställe! 2. Tandläkare!!! (Ja, jag gillar tandläkare. Vadårå?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback