Nästan så att man tror att det är höst

Det var ett riktigt underbart ljus igår, men jag själv gick ut i foppatofflor/crocs just för att jag bara skulle ta en endaste bild, snabbt, men fastnade ändå..
Råder er till att inte börja använda sådanna tofflor nu, denna årstiden, trots att min lilla "hatbrev" mot snön verkade fungera en aning då snön faktiskt försökte fly här ifrån. Men om ni skulle vara busiga att anväda sådanna tofflor ändå och inte lyder mitt råd ger jag er ett till råd: trampa ej egenom en stor snöhög med dessa tofflor. Det är kallt!
Menade då med bilderna att man nästan kan tro att det är höst..

Kommentarer
Postat av: Hanna

fina bilder!

2012-02-25 @ 09:46:47
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback