Om mig

En glad tjej på sisådär 14 år (snart 15) vid namn Emelie är det som äger denna blogg. Jag bor några minuter utanför staden i mitt hjärta, Göteborg! I en villa mellan havet och skogen bor jag med min mamma, pappa, bror, syster och katter.
På fritiden fotograferar jag, tränar, pluggar, umgås med vänner och familjen och sitter vid datorn en hel del.
Jag har ett stort intressesse för fotografering och är ägare till en Canon EOS 500D. Mitt intresse för kameror och fotografering började för ungefär två, tre årsedan och intresset har bara växt mer och mer sen dess. Det var dock först för snart ett årsedan jag köpte min första, egna systemkamera.
Jag är ingen människa som har någon speciell dröm, jag har faktiskt ingen aning om vad jag vill jobba som när jag blir äldre. Jag ogillar för det mesta när folk frågar mig vad jag vill göra, eftersom jag verkligen inte vet. Jag vet i alla fall att jag ska välja någon rolig linje inför gymnasiumet i nian, och liksom få de tre sista åren som dom roligaste skolåren någonsin. Men jag är en sån som tar (i alla fall vill) dagen som den kommer..

Det här inlägget kommer att uppdateras då och då och även få finare bilder till inlägget. Kika gärna in lite senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback