Alla hjärtans dag

Har nu suttit och tänkt hur jag ska börja detta inlägget och först tänkte jag skriva att min dag spenderades tillsammans med bästa vännen Ebba och att vi sedan åt det godaste som finns. Men det ser ni ju på bilderna, och hur intressant är det att läsa just den meningen och sedan bara ha den meningen i hela inlägget på en skala ett till tio?
Nu fick jag med den meningen i alla fall..
Vet ni vad? Jag måste ha några beundrare i alla fall, först när jag är med Ebba kommer en kärleksfull och glad människa fram till mig och ger mig geléhjärtan och när jag kommer hem ligger det en ask godishjärtan med ett såkallat kärleksbrev ovanpå, som en liten brevduva hade varit och lämnat när jag inte var hemma. Där ser man!
Nu blir det våfflor, woopwoop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback