Nya ringar

Känner att jag satte alla ringar otroligt fint på den andra bilden.. Bara slängde på dem liksom så att dom är lite hur som helst..
Hittade tre nya ringar när jag och Sandra vad och inhandlade presenter till Linn och Julia. Måste ju ha några extra ringar när jag gick back en ring efter att jag dom första dagarna i den nya skolan lagt ifrån mig ringen och sedan glömt den och nu är den borta.. Men jag lär ju inte behöva leta i ett halvår efter en likadan korsring  som förra gången då sådanna fanns precis överallt någon månad efter jag hade hittat min. Morr..
Vadå nästan bara ha silverringar? Har faktiskt två, tre guldringar och en svart..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur får du så långa naglar? :o har du några bra tips på hur dom blir starka och långa osv..? :D

2012-01-29 @ 15:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback