Outside today

bild 2 - en aning redigerad för att få fram vattendropparna, men kvalitén på blogg.se var inte den samma som på min dator.. </3
.
Himlen var jättefin förut och dessutom var det dimma på det så jag tänkte fånga lite härliga och fina bilder. Men när jag kom hem var jag en aning lat och inte orkade gå ut direkt så jag stannade kvar inne och slöade tills jag märkte att det började mörkna, och först då gick jag ut. - Vilket resulterar det lite mörkare i bilderna.
Halvtaskiga bilder, märks att det verkligen inte finns någonting att fota just nu.. Gaaaaaah!
Åk förresten aldrig på någon bihålsäckelbajsinflammation, eller någon som är nästingtill det i alla fall. Det är 1. sjukt jobbigt 2. gör ont och 3. gör ont. Min värk har gått ända ner till käken på höger sida och håller på också, har klagat hela dagen. Har dock inte åkt till sjukhuset och är 110% säker på det, men är rättså säker i alla fall.

Kommentarer
Postat av: johanna :)

Bilderna var jätte fina! :D

2012-01-17 @ 18:31:56
URL: http://johannaewards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback