Snön som vräkte ned

Jag har haft sån otrolig otur de senaste, när det gäller mina bilder och fotograferingen. Som tur är har jag aldrig fått 100% otur, hehe. Men jag har t ex råkat radera bilder på kameran jag inte laddat över till datorn som jag kanske blivit någorlunda nöjd med eller bara inte hittat dom någonstans? Waah!
I lördags hade jag till min förvåning också otur, eftersom det vräkte ner med snö tänkte jag att jag kunde gå ut och ta lite fina bilder, men i all hast kollade jag aldrig hur mycket (läs: lite) batteri jag hade kvar. Så jag försökte ju inte spara på det så överdrivet mycket så jag gick där ute och skulle precis ta en bild med ett jättefint ljus jag hittade så märkte jag att batteriet tog slut. ÅÅÅH!
Kunde ju inte hinna ladda batteriet heller eftersom mitt schema för den korta lördagseftermiddagen jag hade hemma var väldigt tight. Så jag blev lite ledsen i ögat när jag såg dessa bilder och då mindes jag denna hemska lördag. (Och nej jag har inget extra batteri eller batterigrepp..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback