The surprise

Det här är anledningen till varför jag inte har bloggat på några dagar. Jag har alltså fixat med den här, tänkt ut och lite såntdär. Hade tänkt fixa en fin header och design och allt sånt, men så blev det inte riktigt eftersom jag inte har några nya bilder på min dator i huvudtaget, nästan i alla fall, och eftersom julen nu är över så är det ingen idé att börja på någon juldesign..
Här blir det en ny start, bättre bloggning och uppdatering och förhoppningsvis roligare?
Ska även hinna fota en del (läs: mycket) nu de här dagarna jag har kvar på lovet, så det dyker väl upp en ny header så småningom.
Förresten, kära snö. Jag väntar fortfarande på dig. När ska du falla ned från himlen? JAG VILL HA SNÖ PÅ MITT JULLOV. Man kan inte vara utan snö på ett jullov, det hör väl varenda människa? Komsikomsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback