Försenade bilder från julafton

Eftersom jag inte bloggade och dessutom lät min förra blogg (ja, det känns konstigt att skriva) stå stilla i några dagar tills jag la upp ett inlägg när jag kände för det, och ja ni fattar. Just för det här! Får dock se om jag klarar mig att blogga här, hehe.
Annars då? Jodå, hade en mysig julafton och yep, tomten kom till oss det här året också! Min familj måste vart snälla förra året, som man alltid måste vara (annars kommer ju inte tomten?), woopwoop. Tänk om inte tomten skulle komma på julafton? Hur hade det varit då? Eller så kanske man skulle fått besök av hustomten istället eller varför inte julbocken? :) Who knows?
(Fast nej, ingen tomte kommer ju om man inte vart snäll?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback