Djur och galenheter

Blev en aning glad igår när jag äntligen lyckades fånga en bild på någon slags fågel utanför. Speciellt när det är en som inte brukar sitta här utanför, så när jag såg det sprang jag fort till mitt rum, bytte objektiv och sprang tillbaka med allt hopp om att den skulle sitta kvar på grejen.
I snöfallet gick jag även ut och fotade lite, Eskil var med mig och han var inte galen alls. Verkligen inte. Med snön i pälsen var han inte alls galen när han sprang (och skuttade runt) och jagade mig som om jag var en liten råtta eller något han ska fånga. Känns bra!
Det fanns ju någon jag kunde ta ut min galenhet (finns det ens något ord som lyder så?) med, eller att jag hade någon att vara glad med när snön fall ned från himlen. Yay!

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: Inget speciellt gumman, saknar bara vissa "relationer" jag hade med några innan ♥

2012-01-14 @ 14:02:25
URL: http://ebbaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback