Just det ja

Just det, det snöade tydligen igår här i kära Bohuslän. I massor!
Så jag blev glad för en liten stund och hoppade nästan rund av lycka eftersom jag trodde att det skulle komma flera decimeter med snö. Men tyvärr har man inte alltid turen med sig och idag är snön borta igen och har lämnat kvar elendig is.
Idag har jag knappt haft några lektioner, eller inga alls om jag får säga det. Åkte till skolan vid åtta och lämnade tillbaka alla böcker, min skoldator och tömde mitt skåp och sedan åkte jag hem till Sandra och var där en stund innan vi begav oss till bussen och åkte till den nya skolan. Yep, igår, och lite idag, blev allt klart. Klockan ett idag började jag i en ny skola, då jag fick träffa klassen och lite sådär. Så jag börjar egentligen skolan imorgon, lektionsmässigt.

Kommentarer
Postat av: lisa

älskar den sista bilden :)

2012-01-15 @ 20:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback