Once in a lifetime

 
Idag har jag alltså blivit konfirmerad, och jag trodde verkligen inte att det skulle vara så stort. Så kul vi hade! Men ändå, vilken känsla! Så himlans mycket fint har jag fått, alla möjliga grejer och en hel del pengar!
Verkligen once in a lifetime 
 
Härligt att allt är över, eftersom mitt sommarlov nu kan börja på riktigt och jag kan ta varje dag som den är och inte alltid ha någon speciellt planerat varje dag i speciella tider. Fast ändå kommer det kännas konstigt och kanske lite tomt att inte ha dom underbara personerna runt omkring mig varje dag (som jag nu har haft en tid) och umgås med dom, som en familj..

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad fin du är! :)

2012-07-01 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback