En inkräktare


Är riktigt sur på min dator just nu, alltså inte skoldatorn/macbooken, för att jag har suttit och väntat på att den ska uppdatera något program så jag kan se bilderna jag laddat över i bildarkivet. Det gick ju inte speciellt fort heller.
Det har varit otroligt gött väder idag så jag tog mig ut på en liten fotopromenad och sedan stannade jag vid min katt, och fotade honom såklart, då jag plötsligt såg en inkräktare på tomten. Waaah.
Har ju bildbevis på den i alla fall..

Nu ska jag vänta lite till så jag kan blogga mer och visa lite bättre och finare bilder, hehe..

Kommentarer
Postat av: alsafa

Fin blogg och bloggdesigne! :)

2012-03-13 @ 20:56:48
URL: http://alsafaorkhan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback