My week

Bilder tagna med min HTC Wildfire.

As grym vecka verkligen! Vet inte hur många gånger jag har åkt till och från Göteborg (en del gånger till nästa station och sedan tillbaka till Göteborg) och inte heller hur många Fanta Exotic jag har druckit helt gratis den här veckan. Den här veckan har jag bland annat hunnit med att praoa på salladsbaren Paprika, åkt tåg somsagt, använt mina converse i vårvädret, shoppat, vart på starbucks med bästavännen som kommit och hälsat på mig och ätit gratis lunch (åt dock inte sallader varje dag, eller jo, alla dagar förutom en dag då jag åt bakad potatis..).
Idag blev jag även ett presentkort på H&M rikare, tack till er underbara jag praktiserade hos! Kladdkakan idag verkade förresten vara uppskattad..
Fredagskvällen tillbringas med awesomea och goa ungdomsgruppen, yaaay!

Kommentarer
Postat av: Lina

Har du färgat håret? :D

2012-03-03 @ 22:50:39
Postat av: N E R A T O F E N

Svar: Hehe nej (:

2012-03-05 @ 18:10:08
URL: http://neratofen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback