Nästa: Friskis & svettis


Nu blir det yoga!
Hoppas att jag kanske får bort en liten del av min träningsvärk och känner mig likadan som jag gjorde i söndags efteråt. Får dessutom hoppas på att min vad håller för det.. eller kanske mjukar upp den eller något? Det knakade i den förut när jag sprang till bussen och sa till mig själv igår innan träning att om det gör ont idag får jag ta den smällen. Men jag vill ju gärna inte att det fortfarande ska göra ont, speciellt inte när jag inte har haft ont i den på några veckor...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

du får ha det jättebra! :)

2012-03-21 @ 18:00:29
URL: http://miikaelabergstrom.devote.se/
Postat av: daniella

Härligt med yoga du! :)



sv: Tack! :D



Händer väl inget speciellt i veckan egentligen. Mest plugg och sådant, dock har jag väldigt långt sovmorgon på fredag då jag är ledig (förutom utvecklingssamtalet) hehe! Sedan i helgen kommer pojkvännen och vi ska fira åtta månaders dagen!:)



Vad händer i veckan för dig då? :)

2012-03-21 @ 20:07:29
URL: http://lifeaboutdaniella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback