Blött

Fotograf: Emelie Haraldsson
Canon EOS 500D / EF 50mm 1:1.8 II

Några bilder jag tog i torsdags, efter den elendiga orienteringen i spöregnet. Jobbigt med regnet och att allt blev blött och att man frös massor, men jag tycker ändå att vi höll humöret uppe och hade roligt ändå!
Dessutom tog jag en väldigt efterlängtad dusch när jag kom hem och sa att jag inte skulle sätta min fot utanför dörren mer den dagen, några timmar senare upptäckte jag att det hade slutat regna och tyckte det skulle vara jätte roligt att gå ut och fota. Så ja, varför inte?
Igår var jag på en slags konsert, så mysigt, mådde inte så jättebra så jag åkte hem ganska så tidigt och la mig direkt när jag kom hem. Så det är lite vad jag har gjort dom här två dagarna då bloggningen nästan nuddat botten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback