En vän som dig går inte att glömma

 
En vän som dig går inte att glömma. Du är borta, men absolut inte glömd.♡
 
 
I tisdags var det ett helt årsedan min vän gick bort från oss, så jag och en kompis tog med oss blommor (till familjen & henne) och gravljus och satte oss på tåget dit. Blev mött av hennes underbara mamma och sedan av resten av familjen! Vi gick även på en minnesstund i en kyrka. Stannade där tills kvällen och kom inte hem förrän runt kvart i nio. Underbart att få träffa familjen och att få gått till både graven, gångtunneln och en bro betyder otroligt mycket.
 
Så som ni förstår har jag inte varit på topp, dessutom har jag kommit hem ganska sent varje dag, somnat sent och sovit dåligt. Lovade mig själv att sova tidigt idag, men jag tror att löftet sprack, för jag kom hem sent idag med..

Kommentarer
Postat av: lina

beklagar.. '<3

2012-10-17 @ 20:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback