Foggy sunset #2

 
Tja, välkommen till landet där vi har telefonstolpar och hålor på vägarna. Men vi sägs ha finast solnedgångar!
Meningslösa bilder egentligen, men "behöver" både spara mina bilder och uppdatera min blogg så det blev lite jobbigt där.
 
Hade tänkt dra mig ut på en fotorunda igår när jag kom hem, men när jag skulle kliva ur bilen efter att jag varit hos tandläkaren började det hagla extremt mycket så jag sprang in och stannade där hela eftermiddagen.
Kvällen avslutades i alla fall med att kolla på min bästa vän Mikaelas klass konsert (som förövrigt är helt underbart grymma!) och sen åkte jag med i hennes A-traktor hem. Fick i alla fall sagt hej då extra mycket eftersom vi inte kommer att ses eller ha kontakt i huvudtaget på ungefär lite mer än två veckor..
Lov nu med, awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback