Blåsigt


Hemska bilder, men det var så sjukt svårt och jobbigt att fota "seriöst" igår så jag tänkte att jag struntar i allt och tar hemska bilder så ni får veta hur jag hade det igår i stormen, på kvällen. Fråga mig inte varför jag skulle ut när jag visste att det skulle bli såhär och visste att det inte skulle vara det fina ljuset vid ett speciellt ställe vid den tiden. Men ska ta "seriösare" och bättre bilder nästa gång, någon gång i veckan tror jag. Är sugen på att ta porträtt och att fota med någon också..

But anyway, hösten är "offeciellt" här. För första gången i hela mitt liv längtar jag till att det är kallt, mörkt, storm, regn som smattrar mot fönstret, andra färger i naturen, när man får ha gosiga halsdukar, stickade tröjor, sockar och tofflor, tända ljus, varmt te, ta höstbilder och så vidare. Åh så mysigt!
Dock längtar jag inte till att gå/cykla från bussen, genom skogen och sådär, i regn och kallt. Fast jag tror jag ändrar mig ändå, för då kan man gossa ner sig under täcket och kolla på film när man kommer innanför dörren!
Fast jag taggar det inte så mycket om jag ska till skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback