Hello there, beautiful


Beställde hem iphoneskal häromdagen och dessa två dumpade ner i min brevlåda igår. "Tyvärr" var jag inte hemma på hela dagen, då jag först var med min vän Ebba och sen nästan direkt åkte hem till min bästa vän Mikaela och låg på ett golv och lyssnade på musik och snackade i några timmar, så såg inte paketen i mitt rum förrän jag kom hem på natten. Blev redan då, trots att jag inte såg så jätte mycket av dom eftersom det var mörkt, helt kär i skalen. Så snygga!
Har inte bestämt mig vilken jag tycker om mest än, skalet med rådjuret på är mer glansigt och det andra är mer matt. Gillar verkligen att det är matt, men tycker det andra är gulligare. Haha ååååh, jobbigt!
Förövrigt kommer ytterligare ett paket med iphonegrejer på måndag hem till mig, wohoo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken sida köpte du dom på? Hur snabb var leveransen? :)

2013-01-07 @ 21:22:56
Postat av: Sophie

Vad var det i det andra paketet? Hur såg det/dom iphoneskalet/iphoneskalen ut? :D

2013-01-08 @ 15:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback