Chinjong för andra gången

 
I torsdags skulle vi göra en långhårsuppsättning och eftersom jag lovade mig sist att göra en chinjong, spansk knut, nästa gång vi skulle göra uppsättning var det bara att sätta igång. Valde att göra den snea varianten och dekorera med tre flätor. Hehe, resultatet blev väl inte det bästa då den inte är ren och kunde vart mer sne. Men å andra sidan är det andra gången jag gör den.. Måste bara tillägga; wow, det känns verkligen att man blivit bättre i fingrar och händer! Kämpade med en sån här uppsättning en hel lektion sist, denna gången gick fort och blev aningen bättre.
 
Hur går det med träningen då? Jodå! Både pass (indoor walking & spinning) och gym har hunnits med måndag, tisdag, onsdag och idag! I torsdags hade jag vilodag och igår en halv vilodag. I alla fall från friskis. Jobbade hela eftermiddagen så jag gick och rörde på mig hela tiden samt bar en hel del tunga grejer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback