Valfri håruppsättning

 
På dagens lektion skulle vi göra en valfri håruppsättning, men självklart med någon av de tekniker vi lärt oss tidigare.
Jag var lite sugen på att göra en rosett, mest för att det gick bra sist (kommer visa bilder senare på tidigare uppsättningar) och för att jag tänkte att jag kunde ändra mina fel jag gjorde då. Men samtidigt ville jag göra något nytt.
Jag valde att göra fem loops upptill och lockar nedtill. Loopsen blev väl bra, men lockarna (som jag fick stressa med) och det färdiga resultatet - njaaaa. Så jag blev inte nöjd, finns en hel del grejer jag skulle vilja ändra på nu i efterhand, och det sämsta med det hela var att vi hade en "avstämning" idag och lärarna ska sätta sig ner och bedömma och sätta betyg. Lagom roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback